Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Truls och Zingo

Av Barbro - 16 januari 2011 15:29





Lovade ju igår att lägga in bilder på grabbarna. Har inte något spännande att berätta här rullar livet bara på och det i en rasande takt.

 

 

Så jag låter  Truls och Zingo själva berätta.

 

 

 

Mmmmm Gotti gott-gott!!

 

 

 

 

Bäst man drar - tror jag blev upptäckt!!

 

 

 

 

Så där gör man inte -  har jag ju sagt!!  (morsor)

 

 

 

 

Om du menar mig, så har jag inte gjort nåt alls!

  

 

 

 

Inte jag heller!!

  

 

 

Näe, vi e´såå ordentliga så!

 

  

 

 

 

Eller?   Ska vi hitta på nåt!

 

 

 

Som sagt det finns mycket att upptäcka för en liten nisse och livet har ju precis börjat.


 

Ha det bäst  - tills vi hörs  

 
 
Ingen bild

Pia Teghult

16 januari 2011 20:57

Vilka underbara bilder nu vill man bara åka ner till Zingo och träffa honom, men vi ses ju på lördag så det är ju inte så långt kvar. Ge han en go kram från oss.
mvh Pia

Barbro

16 januari 2011 21:47

Lovar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards