Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Barbro - 30 januari 2011 19:30


 

 

Idag har vi haft besök av Fia med man

 som tingat upp sig på en liten tös även dom kommer att vara med på lägret

 så himla roligt.

 

 Så välkomna in i den Kantberska klanen även ni och jag tror att alla ni som ska ha dom här bebbarna platsar bra allesammans.

 

Dessutom tror jag att det hos er alla finns mycket humor och mycket värme å´det mina vänner  kommer man långt med

och det viktigaste av allt viljan att ge den nya familjemedlemmen ett bra och lyckligt liv.

 

 

Kom syrran så drar vi!

 

 

Dom båda grabbarna har idag fått lite extratid med undertecknad

och i morgon kommer Adina och jag har en känsla utav att det kan bli lite extrapussar till grabbarna då.

 

 

Truls funderar

  

 

 

 

   Så gör även Zingo 

 

Har inga större nyheter att komma med utan allt rullar på som det ska

 själv ska jag inta ryggläge en liten stund på soffan

 börjar känna mig rätt mosig.

 

tills vi hörs

 

Ha Det Bäst 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards