Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Barbro - 23 januari 2011 13:30


  

  

  

Jag och min dator!

  

Har inte alltid samma inställning till hur den skall behandlas

misstänker starkt att den ibland gömmer bilder lite på

 pin kiv för det kan väl inte vara så

att det är jag??  

  

  

 

Zamantha - jag är väl helt oemotståndlig?

 

  

Fick bilder från Marie när hon var hundvakt till mamma Birgitta när hon var i alperna i början av december

 kan bara inte låta bli att lägga in ett par.

 

Zamantha blivande spårdrottning om man ska döma efter den nostryffeln.

  

Och den ska vara stor på en riesen!

  

 

Charmtrollet Zamantha

 

 

  

  

Rufus julhälsning.

 

Vet att Rufus har fullt upp tillsammans med husse Bert och matte Irene hemma på gården. Nu så är bilden på Rufus hittad och publicerad och jag är lite stolt över mig själv som hittade igen den.

  

Det som göms i snö eller i Barbros dator?

Men bättre sent än aldrig.

 

När den nya hemsidan kommer så blir det nog så att jag kommer att skilja på valpblogg och lite uppdateringar som ni skickar mig.

 

Äbba nyfrissad - stilig jag blev.

 

 

Ann-Sofie har skickat bild på sin Äbba när hon har varit hos frissan ibland tar jag mig friheten att klippa lite/förminska för bilderna är så tunga så jag kan inte få in dom på bloggen.

 

 

 

Stina snart 12 år!  

  

 

Det kom ett långt mail från Stinas matte Eva och husse Bengt.

Stina hänger med och går fortfarande små spår men matte tänker förstås på sin ögonstens ålder så dom är ju inte lika långa längre.

 Men mycket uppskattade av Stina och dessutom står lite uppletande  också högt på listan över önskade aktiviter.     

     

Stina var en mycket duktig hund i sin ungdom - godkänd både högre klass sök och spår - en liten pärla.

 

Hoppas ni får behålla henne länge till.

 

 

Ni som läser detta hör av er och berätta lite hur ni har det.

 

 

Slutar med ett

 

    Ha det bäst mina vänner!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards