Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Barbro - 8 januari 2011 13:49



 

 

 

 

Tänkte dela med mig av några fina kort som jag fått och än en gång tacka

för att ni mina goa valpköpare och vänner hör av er.  

 

 

 För egen del har det inte blivit ett enda skickat (jag skäms)men vad det beror på kan ni ju gissa - just det klapparna som ligger i valplådan hos mamma Vilda och småsnaskar lite i mjölkbaren för tillfället - låter väldigt mysigt.

 

 

Det är så gott när man får närproducerat   

  

 

 

Måste erkänna att min hårddisk med alla bilderna är väldigt ostädad och jag lade in ett på Rufus men det försvann i all röran.

 

 Får väl bli mitt nyårslöfte att lära mig mera data.  

 

Men här är det ordning och reda   

 

 


Kortet ovanför med dom två tjusiga damerna är Gebories Indi och Äventyrliga Raffa.

 

Karin har berättat att hon är med i en grupp och tränar sök, ibland får hon dra pulka,

ja Raffa alltså, inte Karin, 

 Raffa är förövrigt en väldigt go hund och fylld av glädje.

 

 

Zotis som tomtenissa!

  

ÅH, vi undrar så - blev det några julklappar eller frös dom inne efter incidenten med låset?

 

 

Snyggaaa, vi e´

  

 

´Gänget ovanför finns i Järnforsen: Rekylen till vänster - Klas klättermus i mitten och mormor Salza till höger.

 

Nu är helgerna nästan slut och jag hoppas att ni alla har haft  det härligt.

Jag har haft det väldigt lugnt om vi säger som så - bara passat upp på mamma Vilda och hennes små nissar.

 Kan väl säga att hon i princip bara behövt peka med tassen för att få just det hon ville ha.

 

Ha det bäst tills vi hörs igen.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards