Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Barbro - 4 januari 2011 13:18

 

 

 

Jag vet inte hur ni har det men idag är det en sån där typisk dag då allt hade varit enklare om jag stannat i sängen. 

 

Först måste jag bara säga att allt är bra med rumpenissarna och Vilda.

 

Det är jag!  

 

 

Ni vet sådana där små förtretligheter som att kaffefiltret spricker, man spiller ut saker, batteriet i kameran urladdat och bilderna från idag var rena skräpet.

 

 

 

Men vi  - vi är världens goaste!

 

 

 

 Så bilderna ni får se är ett par dagar gamla.

 

 

Alldeles blåögd!

 

 

 

Har börjat avmaska vilket ska göras före 3 veckors ålder, då maskens livscykel är just 3 v.

 

Har även börjat ge lite tillskott, för att skona Vilda lite,

Royal Canins (mjölk) vilket fungerar jättebra med tanke på dom små godingarnas magar.

 

I går, för 3 år sen föddes Vildas förra kull. Tänk vad tiden går, Grattis till er så här lite i efterskott.   

 

 

Vi  har börjat försöka leka lite!

  

 

 

Klippt klor har vi också gjort i ett par omgångar, det blir en hel hög om man räknar samman allas.

 

 

 Trötta små änglar!

  

 

Ack, så ljuvliga men snart kommer det tuffare tider med små  vassa bissingar som  man med förkärlek provar på varandra.

 

 Leka för att lära.  

 

 

Ha det gott mina vänner så hörs vi snart.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards