Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Barbro - 22 januari 2011 19:14



 

 

Idag så var det då dags för pojke nr 2 att få besök  och tänk den blivande matten Pia pekade direkt ut honom.  

 

Tror att det uppstod kärlek från två håll ialla fall om man ska dömma efter tiden som tillbringades på golvet.

 

Kaffet måste ha smakat apa eftersom det fanns kvar i kopparna vid avfärd.   Skojja bara!

 

Men som sagt det är jobbigt att vara liten och vara tvungen att visa sig från sin bästa sida.

 

 

Måste bara nanna lite.

 

 

Pia och Kalle har även dom lovat att komma på lägret för att träffa syskon och tjocka släkten.

Sen är ju läger så himla bra för att man under några dagar kan samla på sig information och kunskap från andra ägare (osminkad).

 

Sen mina goa valpköpare, både ni "gamlingar" och färskingar 

 

 ni ska veta att jag är himla stolt över er.

 

 

Hallå ni glömde mig!

  

 

 

  Roligt är att flera för mig okända människor

har påpekat att det finns många arbetande hundar (även snyggingar)härifrån

 

 som är ute tävlar och visar framfötterna även om man inte tävlar på elitnivå.

 

Jag kan inte annat än hålla med för många av er är aktiva på olika sätt i hundsammanhang.

Doooktiga är ni.

 

 

ÅH, så vacker orkidee´

  

 

 

Fick en så vacker blomma av Pia med familj - måste bara få visa upp den, tusen tack.

 

 Ni som varit med ett tag, känner ni igen Ina och Basic?

 

Keramikskulpturerna som Chrissan gjort. 

Dom står i vardagsrummet så jag ser dom varje dag och minns mina änglahundar med stor kärlek.

 

 

Tills vi hörs mina vänner

 

Ha det bäst.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards