Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Barbro - 16 maj 2010 13:00



 



Har minsann hört om tjocka släktens bravader   -  SLÄPP ut mig!!   Så jag också kan träna!

  





Ett par bilder för er som ska ha en ny liten rumpenisse - lovar att det kommer flera så fort jag bara hinner - nu har ju all tid gått till lägret och att pussa på bebbar när jag varit hemma.



 Tack mannen för uppbackningen!





Efter maten.         Vi vill leka  -  skynda dig kennelmorsa!

  



Efter ett alldeles fantastiskt läger - trots att vädergudarna hade hotat med hällregn så har vi haft bra väder i alla fall om man tänker hund.






Madeleine ger klara och tydliga instruktioner till Monica med Ikaros inför spåret och kan det gå annat än bra då?

  




Ett par bilderfrån lägret. Det finns såååå mycket att glädjas över å´även skryta men det kommer i morgon eller i alla fall så fort som möjligt.  






Näe  -  klockrent!    Duktiga e´ni!

 





Vad är det som sker bakom min rygg, säger Rekylen - som fixar sökövningarna galant!     Likaså spåret. 


  



 



Fasiken också måste vi ligga stilla medans våra mattar och hussar lyssnar och lär. Kan bli hårt här framöver tror jag att Caesar säger!

  



Det kommer mera och jag har jättemycket skryt att berätta!


Ha de´.













Ovido - Quiz & Flashcards