Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Kul i baren!

Av Barbro - 10 maj 2010 10:56

Å, nu gör du som jag säger !!!!

 



Fortfarande kallt och ruggigt ute men som sagt full fart i baren.


Strövtågen blir längre och längre och snabbare och snabbare går det att ta ett varv runt.  



Det går åt massor av tidningspapper som jag strimlar för att det ska suga upp

 nr 1 bättre.



Nu närmar sig mitt läger och jag kommer förmodligen inte ha tid att blogga men ska försöka sätta in nån bild i alla fall så ni får njuta av dom små rumpenissarna.


Ha det gott alla och kram på er från rumpenissemorsan och pussar från mamma Wilma.




ÅHHH va kul - när får vi vaa  me´ ?          Vi vill nu!!

  

 
 
Ingen bild

Teresa Burlin

10 maj 2010 17:54

Åh vilka söta små brottare! Det var inte längesen de låg som små svarta korvar bara :D
Förstår om du har fullt upp med läger (vilket ni verkar ha mycket kul på!) Om du hinner med att trycka in några bilder uppskattas väldigt. Ha det gott så ses vi snart! *längtar*

 
Ingen bild

Birgitta Wasserman

11 maj 2010 00:45

Förstår om du får lite knappt om tiden nu i några dagar då läger skall planeras och anordnas men vi
är så tacksamma för alla bilder. Härligt att få följa med valparnas utveckling hela tiden. Nu verkar det som de har kul och busar med varandra. Hoppas ni får ett roligt läger i dagarna
fyra och då gärna med lite varmare väder.
När du får tid efter lägret vore det bra med lite tips om lämpliga saker att skaffa som är bra för valparna att bita i så vi klarar skorna m.m
Hälsningar Birgitta
.

 
Ingen bild

Annika och Sasso

11 maj 2010 08:17

Hej Birgitta! Sassos favoritleksak som liten valp var en "jättestor" piasavakvast hmmm man fick akta smalbenen när han kom farande med den. Skaftet fick ju en ordentlig kraft när en 12 veckors urstark risenkille svängde med det. Vattenkannan full med märgben var kul oxså skrammlade mycket och det tog tid att få ut alla benen. Lite udda men kul.
Kramar
Sasso och Annika

 
Ingen bild

Marie.Jacobsson

11 maj 2010 09:25

Bara en liten kommentar till dig och de små underverken.Jag kan bara inte låta bli att titta på dom varje dag,och längtar till vårt första möte.
Vatma hälsningar Marie

 
Pernilla Lindell

Pernilla Lindell

11 maj 2010 13:38

Hej Birgitta!
Du kan nog glömma det med att klara skorna. En riesen kan hantera många leksaker åt gången,
även skor :o)
Mitt råd är att sätt undan dem (framför allt de ni är rädda om) så går bitandet över sen.
Ceasar älskade kuddar och mjuka leksaker och vi har avverkat åtskilliga så köp inget dyrt.
Lycka till!
Kram Pernilla

http://www.byggcenter.info

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards