Alla inlägg den 12 april 2009

Av Barbro - 12 april 2009 20:19

ja, jag är ganska säker på att en del valpar har horn fast man ser dom inte  -  fast man märker tänderna och att man stup i kvarten snubblar över dom, ja inte tänderna förstås men väl rumpenissarna och så lyfter man på dom och dom låter som om det fanns en liten (näe stor) tiger under den svarta pälsen istället för en bedårande liten riesen som tittar alldeles vildögt på en med mycket vitöga - det är bara luggen som fattas men den är på väg den också. Ja, det är mycket som ska på plats innan allt är färdigt. Kortet högst upp är på  Äkta Rekyl som pussar sin husse samtidigt som han utdelar en riktig lavett med den andra tassen. Det är väl ganska typiskt - jag menar det är mycket ge och ta med en ängel i huset.

Kortet med den ensamma valpen är Älskvärde Rufus som är en väldigt söt, charmig och pigg gosse. (och älskvärd, jaa)

Det tredje och sista kortet är även det på Rufus till vänster och mr X som båda hade tänkt sig att ro hem den läckra trasan.

Alla är framåt och sociala. Sen är det såå mycket som beror på er mina goda valpköpare men det känns sååå bra med alla er som ska ha bebbe. Jag vet att ni alla kommer att göra ert bästa precis som jag försökt göra mitt bästa för att förbereda  småtrollen på vad som komma ska. ÅÅÅÅÅh, så vet ni att jag vill ha små rapporter då och då över hur allt går.

Tills vi hörs

Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards