Alla inlägg den 8 april 2009

Av Barbro - 8 april 2009 15:53

Dom är så duktiga dom små änglarna med att göra nr. 2 ute så idag när jag inte kunnat ta ut dom så ofta jag velat så möts man av en odör när man öppnar dörren till baren. Det regnar från och till men vi hann med en morgonrunda ute i alla fall så Ceasar hamnade på bild han figurerar på alla tre .

Översta bilden är när dom fick sin morgonslurk utav mamma U och man ser hur belåten han är och på bild 2 är han nästan färdig att säcka ihop utav gooo mat men sen har han hämtat sig på den nedersta bilden där han (närmast) attackerar en buske tillsammans med kompis. Rufus och Bond får vänta med sin fotomodelldebut lite men det kommer.

Roligt att så många av er vill ha kontakt med varandra - vi får försöka fixa till en mail-lista och förhoppningsvis så kommer en del av er att vara med på mitt Kostaläger nu Kristihimmelfärdshelgen. Lägret är ju till för er valpköpare så att ni ska få med er så mycket kunskap och goda råd som möjligt. Lära känna varandra och kanske även bli goda vänner , vilket många tidigare har blivit. Lägret är gratis det enda ni betalar är rummet (tvåbädds)ca 150kr/natten billigare tror jag inte finns och så er egen mat som man fixar själv och äta måste man ju i vilket fall som helst göra. Tillgång till övriga Kantbergare som kommer att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper. Sen finns det stora Riesenlägret i Kopparbo v. 29 och många av oss ser det som sommarens höjdpunkt. Det ärbara att hänga på och jag lovar det är jätteroligt och intressant.

Thea väntar nya rumpenissar alldeles snart.

Så ha det

Ovido - Quiz & Flashcards