Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Inga-Lill

Av Barbro - 4 mars 2011 13:36


 

 

Det kom några goa bilder på Nikita eller Inga-Lill som hon heter numera som matte Fia låter oss få ta del av.

 

Första provsmakare

 

 Det gäller att hålla sig framme när matte kör elvispen för sen är det smaka-dags.

 

 

Mat e´gott!

 

Finns absolut ingen anledning till att ha ett bra bordsskick och stå upp mycket bättre att ligga ned.

 

 

Vadå uppnäst??  

 

 

Tur man kan ta en tupplur efter ett sjuherrans liv med alla pudlarna.

 

 

 

Ropade du på mig?????? 

 

 

 

Efter promenaden blir man lite sömnig. Jag hör och ser men orkar inte göra nåt.    

 

 

 

     Lejonet och vargen

  

  Delad korg är delad kärlek, fast snart tror Inga-Lill att hon är en pudel. hon försöker göra ALLT som pudlarna gör och det går ju sådäääär.

 

 

Tack Fia för hälsningen från Inga-Lill,

 alla ni andra får gärna skicka bilder och berätta hur det går.

OBS det gäller både småttingar och äldre.

 

 

Tills vi hörs

 

HA DET BÄST

  

 
 
Ingen bild

Olausson

6 mars 2011 10:10

Söta lilla Inga-Lill !! Hon verkar ha fått en mycket angenäm tillvaro. :-)

Barbro

6 mars 2011 11:04

Ja, det har hon.
För mig är det så himla viktigt att dom små älskade nissarna får det bästa utav världar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards