Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Barbro - 11 mars 2011 11:52

 

 

Idag är det bara Truls som finns på bilderna och det är full fart framåt

ibland så går det så fort så det blir platt fall.

 

 

Bråttom - Bråttom

  

 

Syrror kan man inte lite på  dom kan bli väldigt ilskna om man bråkar lite med dom. HUA!!!

 

 

Jag tar täten säger Truls.

  

 

 

ÅH, vad det är mysigt med fartvind i öronen!

  

 

 

Den jäkeln sitter fast!   Pinnen alltså.

  

 

 

Ha, syrrorna ser mig inte!

  

 

 

Ha!   Jag vet att min matte och husse snart kommer och hämtar mig!

  

 

 

Ta mig, om ni kan!

  

 

 

Undrar vad dom gör därborta!

  

 

Det var allt för idag och i eftermiddag kommer veterinären och dom små änglarna får sista valpsprutan.

 

Nu skall valplunchen serveras och tills vi hörs mina vänner.

 

HA DET BÄST!

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards