Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Barbro - 19 mars 2011 08:32

 

  

Det har kommit lite bilder på godingen Sluggo och visst är dom lika i den syskonskaran

ska bli himla spännande att få se dom live här framöver.

 

 

Sa du nåt husse??

 

 

Sluggo har stenkoll

  

 

 

Int frys ja.

  

 

 

OK, ligger väl här då.

  

En rejäl pojke precis som husse ville ha. 

Som sagt inte behöver han frysa

fast jag förstår att pälsen växer som ogräs men det är bara att trimma och klippa och blir det nåt fel så är det snart utväxt.  

Skönt att ni är vana vid pälshundar då är det alltid lite lättare när man har vanan inne.

Fia och Inga-Lill, ja det är dags för lite pälsvård. (ring mig så ska du få ett par tel.nr eller så får du komma upp till mig)

Men det handlar mest om att dra underull och klippa runt öron, hals och rumpa.

 Det fixar du. Som har ett gäng med goa svarta troll.

 

Slutar med ett par bilder på snyggtjejjorna korten är tagna för ett par dagar sedan före snön.

 

Fynd hittat!!

 

 Småtjejjerna har så himla roligt när dom kommer ut i naturen livet är fullt av möjligheter till bus och lek.

 Om dom tar dom?  

JAAA!!

 

De´vill jag också ha!!! 

Mamma Vilda är en riktig tjyv hon snodde med sig den här leksaken när vi gick ut och sen  "tappade" hon den.

Vilket verkligen uppskatttades av dom små godingarna.

 

Singoalla  längst bort.           

Dom är alldeles otroligt underbara dessa flickor och jag hoppas att dom snart får sitt alldeles egna hem.

Pigga och glada det är full fart framåt

 sen gör det ju inget att dom ser väldigt bra ut också.

Men jag kan ju inte behålla en till men suget finns - snygga är dom och sååå jättegoa och pussvänliga.

Alla vi i Skolebo vill passa på och tacka för   "godiset" vi fick utav Truls matte och husse. Det satt fint säger Vilda med döttrar likaså instämmer kennelpojken och kennelmorsan.  

 

Tills vi hörs mina vänner

HA DET BÄST

Ovido - Quiz & Flashcards