Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Barbro - 21 mars 2011 13:40


 


Fia har skickat dessa underbara bilder på Inga-Lill

dom måste bara ses.

 

Älskade små rumpenissar.


 

Finn fem fel eller en riesen!

  



Bada i löv   YEY!!!    I  LÖVE it!!!

  



Vadå!   Vem?  Jag??

  



Nästkommande bilder är på Zingo som växer så det knakar och bilden nedan så är det fest och visst är det två skönheter som poserar.



Du och jag lillmatte!

 


 

 

ÅHHH vad jag kan, men du husse, hit med goobiten!

 


 

Kan utan godis också, så det så!!

  


Här kommer några bilder från morgonens promenad med småtjejjerna som bor kvar.



Fort   Fortare   Fortast!!!

 



  Det är inte ofta man hinner med när alla tre befinner sig på sammma plats och inte är i rörelse.



3 trallande jäntor eller ???

 



Okey, här kommer jag!!!

  



Allt går sin gilla gång och dom som flyttat sköter sig men det är ett livat gäng med mycket bus och kamp. Alltså, precis som det ska vaa.


Tills vi hörs mina vänner.


HA DET BÄST

  



























Ovido - Quiz & Flashcards