Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Lugnt i lådan

Av Barbro - 22 april 2010 13:18

  

Alltså, här försöker man sova - kennelmorsa ge dig med kameran!

 


Lugnt och fridfullt i valplådan - dom små änglarna har proppat i sig en massa mammamat och hela familjen slappar för tillfället i lådan. En och annan belåten liten rap har hörts - nån av dom ligger och godissnuttar lite.   



Ute blåser det och är ganska kyligt men då kanske valpfällarna torkar - du milde vad det går åt fällar och varje gång det hamnar en ren i lådan så luktas och undersöks den, vad i all sin dar är detta.  

 


Blää, ny pläd igen - tröttnar aldrig människan?  


 

I morgon tänkte jag ta lite ledigt från bebbarna och åka och handla. Tänkte muta mannen att ta över - får se hur det ska gå till - han vet inte om mina planer ännu.  


Som sagt här är det lugnt och fridfullt och jag har läst hur mycket böcker som helst så nu börjar det bli lite rastlöst. Men jag tycker om att ha stenkoll på små rumpenissar så att inget händer och sen är det himla mysigt.  

 


Såå underbara. Wilma och jag är helt överens: underverk - jajamensan!!!

  



Nåväl tills vi hörs igen

Ha de´

 
 
Ingen bild

Birgittta Wasserman

23 april 2010 00:43

Tack för de nya bilderna. Jag går in och kollar på bilderna flera gånger om dan. Det verkar som ögonen har öppnats nu. Jag har idag beställt tid för vaccination av lillkillen till nästa vecka. Då tar vi även med kennelhostan för säkerhets skull. Han fyller 10 år idag fredag och vet ingenting om vad som väntar honom.
Hälsningar Birgitta

 
Anita

Anita

23 april 2010 12:51

Oh va de ser goa ut, oh va lycklig du är. De är verkligen jättefina. Hoppas att du får lite trevlig egentid idag när gubben är bebisvakt. Det är bara att gratulera dina valpköpare till en så snäll och bra uppfödare, och det ska bli kul att få följa dem.

Kram

Anita

http://www.angelryd.se

 
Ingen bild

Marie Jacobsson

23 april 2010 13:22

Så skööönt. Då är det inte jag som är konstig.
Jag kan inte se mig mätt på de små underverken,lika spännande och se de de nya bilderna och läsa om seras framsteg.
Tack
Varma hälsningar Marie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards