Direktlänk till inlägg 5 april 2010

Mamma Salza fyller 8 år

Av Barbro - 5 april 2010 12:13

  Salza 8 år





HIPP HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!


Milde tid vad fort tiden går - som ni förstår så är det 8 år sen S-kullen föddes.


Å sicken tur att den blev till med tanke på att det är Salza som är mamma till Vilda som i sin tur är mamma till Zot.


Hängde ni med i svängarna?


Kan väl lugnt påstå att mitt liv hade inte varit lika innehållsrikt utan min älskade lilla rumpenissa.


Så en liten svart ängel påverkar livet väldigt mycket för somliga åså´tänker vi naturligtvis bara positivt.


Salza, ja vad kan jag säga - en sån underbar hund och en underbar familj bor hon hos också. De e´väl så att jag säljer mina hundar med hjärtat och förhoppningsvis så älskar dom sina rumpenissar lika mycket som jag.


I varje fall så får dom ofta bedyra att så är fallet.


Å det händer fortfarande att kennelmorsan kommer på besök för att det är så roligt att få träffa er.


Sasso - mysproppen som har en matte som lagar fantastisk goo mat men har egen affär så hon hinner inte vara med på våra läger förutom när vi var på Öland i höstas.


Sindra som kommer med husse Johan och matte Diana + dom tvåbenta små trollungarna till lägret i Torsås.


Madeleine kommer och så Salza förstås med sin familj.


Tänk vad livet har gett oss mycket roligt genom att Ina fick S-kullen här för 8 år sen.


Älskade Ina och Basic - nu finns dom inte längre hos oss men lever vidare i ljust minne.


Går allt som det ska så ska Vilda bli farmor i helgen eftersom Zot är den blivande pappan - och ni som ska ha bebbar - kan väl säga att era liv kommer också att förändras om det kommer in en liten riesen i er familj.


Tack snälla Helena och KG som lånade ut Salza måste säga att jag är glad varje dag över min Vilda - ja, hon är verkligen mitt lilla hjärta.


Ärade Rekyl  matte Helenas älskling.




  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards