Direktlänk till inlägg 20 april 2011

GLAD PÅSK

Av Barbro - 20 april 2011 15:30


 

 

GLAD PÅSK

 

alla mina vänner!


Passar på att tacka er som är mina valpköpare för att ni är såå himla gulliga och goa.   

 

 Som hör av er på genom olika media och det viktigaste av allt 

 att ni tar så väl hand om era rumpenissar .


Måste bara klippa lite från ett mail som kom från Fia och Inga-Lill.



Söt eller sööt!!

 

Här är Inga-Lill igen.

 Hon har fortfarande inte hajat att hon inte är
pudel...Trots hon växer ikapp med ogräset här hemma.
Helt underbar är hon. Vi gick en liten tur ikväll ner till havet. Vet inte
vad det var i maten men troligtvis raketbränsle för hon for som en skollat
troll rätt ner i vattnet och efter det blev det total baktändning och vi
fick uppleva ett schnauzerrally som var så roligt att vi tjöt av skratt. Ju
mer vi skrattade, ju fortare sprang hon. Hoppade upp i farten, small ihop
käkarna bakom våra rumpor och for åt alla håll..Jisses...
Tur vi hade badat henne innan idag i fin såpa...eller hur?


TRISS?


   

  

Även jag tycker det är otroligt roligt med en valp i huset och det händer hela tiden saker som gör att man får dra på munnen och ibland så blir det ett och annat pip när vassa tänder fått tag i nåt "häng".

På måndag kväll så börjar jag på valpkurs med min ängel och det kan nog behövas - hon kommer på inkallning men det är också det enda hon kan.

Fast då är vi ju inte bland en massa andra valpar förstås så det kan ju vaa så att vi får stå där med lite röda kinder men nån ska ju ha det också.  

Imorgon så åker bebban och jag ned till  Riesen i Syds påskläger men det skrev jag nog om i förra bloggen men det blir inte mindre roligt för det.



Baahh, va e de´ me att kunna vifta med öronen mot att kunna vända dom ut och in???

  


Kan vaa läge att klistra

men det får bli efter lägret börjar era småttingar få fladderöron KLISTRA

annars kommer ni att ångra er bittert när öronen pekar åt alla håll när dom sen är vuxna.


Livet leker för stor och liten nissa och det är  gott att leva

 så vi njuter i fulla drag även matten när hon vacklar ut i naturen tidiga mornar.

Slutar med att önska er mina vänner en riktigt


   GLAD PÅSK  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards