Alla inlägg den 5 april 2011

Av Barbro - 5 april 2011 16:19



Godishjärtat Singoalla flyttade i fredags till sin nya familj tror hon tycker det är jättemysigt.



 

Du och jag matte!

 


 Jenny fick hela famnen full med bebbe. Jag hade Singoalla eller Lilli som hon heter numera med mig i bilen på väg till ett läger så det passade så bra att släppa av henne på vägen.


När jag körde därifrån så grät Zimone för hon blev ensam kvar på sin sida av buren, hon och Lilli har varit bästa kompisar under uppväxten. 



 

ÅH - vad fina grejer du får leka med, tror jag syrrorna säger!


Mitt internet strular precis hela tiden och stänger ned så jag skyndar mig med att lägga in en bild på ännu en fantastisk riesen som idag fyller 9 år.



 

  Salza den fantastiska!

  

Ett HIPP HIPP HURRA till alla i S-kullen på deras 9- årsdag  

Kommer mera från läger

och bilder jag fått -  bara jag kan få in dom.


HA DET BÄST

  

Ovido - Quiz & Flashcards