Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Oj, vad tiden går!

Av Barbro - 28 februari 2011 12:45



Hu, vad tiden går!

Kan inte låta bli utan att lägger in ett par nostalgibilder.

 

 

Alldeles nya och obegagnade

 

Här har vi redan blivit 3-4 veckor och flyttat till eget boende i baren.

 Så himla pussvänliga men börjar kräva mera utrymme för bus och lek.

 

Ta upp mej  -   nej mej!

  

 

Men att få komma upp i köket är en höjdare och här är det Vannah som spanar på nåt.

 

 

Go eller????

  

 

Tiden går så himla fort så man bara suckar

bilderna här nedanför är från dagens promenad.

 Den ståtlige lille pojken är Truls.

 

 

DÖ mossan, va e´alperna?

  

 

Som synes så vilar det inga ledsamheter utan det är full fart som dom flesta riesenägare står man redan nu och drar efter andan när det går fort-fort.

 

 

Vänta bara  -   så ska jag snöpula dig en gång till.

  

 

Vi har räv här,  3 st som var ungar förra året och på bilden ovan så har en av bebbarna upptäckt att det luktar jättefränt.

 Så luktsinne har dom fast dom är små.

En av hade jag med i en blogg här i höstas, tråkigt nog så har man skjutit skabbräv några km härifrån.

 

 

Vadå bråttom - måste kolla läget åsså.

  

 

Det var allt för idag

 här på em. tänkte jag ta dom en och en som vanligt och träna lite inkallning och lite gosa måste vi hinna med också.

 

HA DET BÄST

  

 
 
Anita o kennelpojken

Anita o kennelpojken

28 februari 2011 13:24

Så många fina hundar och fina bilder. Ja man kan verkligen säga att de är typlika. Tur att det är sån fart i dom också, så att de både kan bli SE Bch och SE Uch, och få tre valpkullar, bara folk har tid och kan jobba med dem.

http://www.angelryd.se

Barbro

28 februari 2011 16:46

Huvudet på spiken Anita.
Längtar tills jag kan få igång nya hemsidan så jag riktigt kan skryta.
Nimba är en otrolig hund och jag är såå glad att hon kommer härifrån, fast det har jag nog sagt så många gånger så det är väl risk för att du börjar få skavsår i öronen. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards