Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Valpbus

Av Barbro - 22 februari 2011 13:45



 

 

Den här dagen började med snöfall men nu börjar solen titta fram lite försiktigt

men det finns dom som inte är försiktiga alls när det gäller att leka och busa.

Man får försöka hitta på lite för dom små änglarna som ibland har lite sotiga vingar om ni förstår vad jag menar.

 

 

Kan vaa ett ormfynd!

 

På bild ovan och dom två nedan är det  Vinnah Vildadotter som nog inte varit med på bild någon gång tidigare.

 

 

Om jag tar han på mitten och ruskar lite undrar om han gör motstånd då???

  

 

Även hon en pigg och glad tjej som matte vill ska stanna här i Skolebo  husse är inte lika entuastisk inför tanken. Konstigt!

 

 

Herreminje!!!! vill ha!!!!

  

 

Igår hade vi besök av två jättetrevliga tjejer så ordnar sig bara valppassningen så tror jag att det blir en liten riesen där så smånigom.

 

 

Singoalla med bästa klippet!

  

 

Roligt har dom små liven och ibland så undrar man om allt kommer att vara intakt när det är dags för dom små nissarna att nanna.

 

 

Singoalla närmast med vild och galen blick

 

Fast vad som är bra med att skaffa valp den här tiden är att dom är färdigvaccinerade när alla kurser drar igång

 så det är bara att köra på och sen har dom ju hela våren och sommaren på sig att växa sig stora och starka. Lätta att ta med när det är semester och dylikt.

 

Å snart, snart så är våren här 

 kan väl säga att den här våren är mycket efterlängtad eftersom snö och kyla kom så tidigt.

Får nog ta en tur in till Blomsterlandet i morgon - det känns som det vore läge för lite vårblommor att titta på och förhoppningsvis ställa i fönstret.

 

Tills vi hörs mina vänner

 

HA DET BÄST

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
Ingen bild

marie o Zotis

23 februari 2011 12:07

Hej Barbro!
Kan inte låta bli att smyga in o kolla på din sida.Alltid lika roligt.
Varma hälsningar från (sökhunden)Zotis o mig.

Barbro

23 februari 2011 15:40

Jätteroligt att du tittar in och att du lämnar ett tassavtryck.
Stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards