Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Axplock

Av Barbro - 9 februari 2011 22:00




 

 

Här kommer lite bilder från dagens utevistelse och bilderna är främst på dom som ska flytta nu närmast.

 

 

Vadå trädgård??? 

 

Bilden ovan och här nedanför är på Zingo som flyttar lördag.

 

Tjaaha, det gick visst att ligga här med.

  

 

Livet är underbart för dom små knattingarna

det hade inte varit fel med lite varmare väder

 men man får ta det man haver som Kajsa Varg sa

och med det menar jag att man får försöka hitta på lite med dom små godingarna varje dag.

 

Min tur brorsan att vara här   SE UPP för nu kommer jag!!

 

Bilderna ovan och nedan är på Truls

 

 

Vaaa???? Är detta en boll!   Måste nog växa lite till för att kunna kampa med den.  

 

Här nedan kommer Zackie i full fart.

 

Om jag kommer fortfort får jag köttfärs då?

  

 

 

Se upp brorsor    -    för nu går jag till anfall!!

  

 

Här nedanför kommer Tranåstjejen i full kareta,

 det är hon som är störst utav flickorna även hon en jättemysig tjej.

 

 

Klarade kurvan galant nu är det bara upploppet kvar. Tror jag har snabbaste tiden!

  

 

Vilken härlig lekinvit!

Jag såg att hon gjorde flera sådana under tiden hon var ute. Man blir imponerad när man ser hur mycket dom har med sig i bagaget som man oftast inte tänker på.

 

Kom igen och lek nu döööönickar!

     

  Slutar med en bild på Ester som spanar in nåt kul!

 

 

Vadå stå högt med baken  står väl som jag vill! 

 

Imorgon kommer vetten och jag kommer kanske inte att få tid med nån blogg.

 

 

Men tills vi hörs igen mina vänner HA DET BÄST  !

  

 
 
Ingen bild

Eva o skäggen

10 februari 2011 11:53

Härliga bilder och underbar text, du är duktig. Läser om er och njuter.
Nosepussar till valparna och Vilda som är så duktig, Kramar till dig

Barbro

10 februari 2011 13:33

Tusen tack och skickar bamsekram tillbaka.

 
Ingen bild

Birgitta Wasserman

10 februari 2011 23:37

Hej Barbro
De ser ju ut som ni har vår därnere i Småland. Här har vi fått ganska mycke snö igen idag. Mest önskar jag att allt skulle försvinna nu.
Valparna är så söta och redan är det dags att flytta hemifrån. Skulle vara mysigt med en liten tjej till men det får nog vänta ett tag.
Vi har avverkat halva klickerkursen nu och det är
så roligt. Hon tänker så hon blir så trött i
huvudet. Hon lägger sig när vi kommer hem vilket hon inte gör så ofta efter promenaderna.
Det verkar som vi får komma med i en sökgrupp nu
på Botkyrka Bruks. Får besked på söndag.
Hälsningar Birgitta

Barbro

11 februari 2011 07:48

Tyvärr så är det ingen vår och bor man som vi gör så ligger snön mycket längre här uppe i skogen men talgoxarna är på G.
ÅH, vad roligt hoppas verkligen att ni kommmer med i sökgruppen.
Klickerträning är verkligen roligt och man blir så himla nöjd själv när man ser stt det lilla hjärtat är trött.

 
Anita och kennelpojken

Anita och kennelpojken

11 februari 2011 12:44

Vilka fina rumpenissar och så många fina bilder. De e verkligen för söta de små halvsyskonen.

Vem har snackat om snö? Därnere så verkar solen skina varje dag, så de små kan vara ute. Här är vi insnöade idag. Pussa på dem innan de lämnar.

http://www.angelryd.se

Barbro

11 februari 2011 16:48

Ja, dom är världens goaste men det känns i hjärtat nu när dom börjar flytta till nya hem. 8 veckor och dom ska klara sig utan mamma och kennelmorsa, hmm.
Å de´ är klart att dom gör, dom är ju doooktiga rumpenissar.
Snö!!! Tycker ni kunde behållt det uppe hos er - här yr snön rätt duktigt för tillfället. Kram

 
Ingen bild

Pia

11 februari 2011 15:39

oj nu är det nära vilka fina bilder på Zingo och dom andra hundarna Gick det bra med veterinären är han godkänd hihi
vi ses i morgon skall bli så härligt att hämta hem våran fina valp
Kram Pia

Barbro

11 februari 2011 16:42

Jadå, han är godkänd en riktig myspropp.
Kör försiktigt så ses vi i morgon. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards