Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Ester

Av Barbro - 8 februari 2011 17:06

 

 

Lovade ju lite bilder på flickor idag men det blir bara på vad jag tror

på nissan som kommer att heta Ester.

 

I natt har det varit storm här i södra sverige och riktigt ruggigt väder så idag har vi haft upptäcktsfärd inomhus i källare och dyligt.

 

 

Snygg ja e´

 

 

Undrar vem som är anställd här som städare

 bläää skräp i skägget

  

 

 

Det finns ganska mycket att titta på för en liten goding

men det var inga konstigheter utan allt undersöktes i godan ro.

Blommor som står för vinterförvaring kan man dissekera

 man kan plocka grejjor ur lådor osv.

 

 

Nu så,  börjar det bli lite intressant

  

 

 

Fynd hittat!!   Hit går vi fler gånger!

  

 

 

Redan slut på min upptäcktsfärd!

  

 

 

Men morsan vad gör du där ute??

  

 

Kan berätta att stamtavlorna har kommit och veterinären är bokad torsdag em.

Nu ska dom små godingarna få mat sen är det dags om igen för den stora städningen.

 

Jag har tagit bilder på tant Inge-Borg,

ja, de´kan faktiskt vaa så.

Om den blivande matten Fia kan tänka sig att sköta den lilla ängelns päls.

Hon kommer på bild imorgon.

 

Ha det bäst   alla vänner!

 

  

  

 
 
Ingen bild

Fia

8 februari 2011 19:50

Hej Barbro :)
Det var fina foto. Ser fram emot foton i morgon - underbart!!
Hoppas det slutat blåsa hos er. Urk för sånt väder.
varma hälsning
Fia

Barbro

8 februari 2011 22:17

Hoppas vi tycker lika eller den som väntar på nåt gott.......ÄH nu får jag sluta. Kram

 
Ingen bild

Pia

8 februari 2011 20:14

Åhhh är det verkligen hon!!! Haft misstankar på den ena av de två små med nagellack ;-)).
Tjo ho, snart är det fredag!!!!

Barbro

8 februari 2011 22:15

Där ser man! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards