Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Barbro - 22 mars 2009 15:27

Jaha, det börjar dra ihop sig till att få besök av er som vill ha bebbe. Så spännande det ska bli, några  av er har jag ju träffat tidigare och några blir helt nya bekantskaper. Idag är en sån där tråkig söndag - inget har hänt - inget på G. Förutom telefonen som ibland går varm - rumpenissarna är lika söta som vanligt. Och det är snart dags för nästa laddning med mat för både stora och små. Idag är det inte alls vår i luften men har man skäggmonster så måste man ut i vilket fall som helst och vilken himla tur för jag måste erkänna att ibland så är jag ganska lat av mig. Men tittar Vilda uppfodrande på mig och hon inte har fått göra nåt så visst är det klart att man ställer upp och hittar på nåt till det lilla hjärtat.

Det kommer en liten bild idag också och dom små grynen verkar lika nanniga som jag.

Ha det alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards