Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Barbro - 19 mars 2009 12:20

Natten har varit lugn och mamma U är ju en sååå duktig mamma men det hindrade ju inte mig från att ut och kika in genom fönstret men allt var bara lugnt och handen på hjärtat så hade jag inte förväntat mig nåt annat heller. Men är man hönsmamma eller som i det här fallet "extra" riesenmamma så är man.Bebbarna växer och äter - så nu är man uppe i 3ggr/dag. Och det blir mindre och mindre kvar till mamma U:s bestörtning. Hon är storproducent av valpmjölk men nu ska hon ju börja minska på detta och bebbarna ska äta mera o mera " riktig" mat. Idag serverades maten på morgonen till klassisk musik visserligen inte levande utan från en radio men det var väldigt avkopplande och naturligtvis så knölade jag ner mig  hos valparna och bara njöt av att få famnen full utav rumpenissar. Den ena geggigare än den andra men väldigt goa o keliga och mycket givmilda med blöta små pussar. Det gäller att passa på för i takt med att tänderna växer så växer även "hornen" och det är ju precis så det ska va. Ikväll kommer jag att lämna hemmet under några timmar för kursen jag har på bruksan- jaa, livet börjar återgå till det vanliga.

Ni får väldans gärna skicka kommentarer.

Ha det

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards