Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Barbro - 9 mars 2009 15:32

Det här är första gången som jag skriver en blogg och nästan första gången som jag kommer att läsa en dessutom.

Kan redan nu avslöja att här kommer det inte att vankas något avslöjande om privatlivet och jag lovar att ni som kommer att gå in här ibland kommer att slippa läsa var jag shoppar skor och liknande.

Förresten, så tror jag inte att ni är intresserade utan anledningen till allt detta är ju så klart hundar och då hundbebbar. För att slippa belasta gäst o skvallerboken med sånt som kanske bara är av intresse för er som ska skaffa bebbe så kommer jag att skriva lite om vad som händer och lägga ut lite bilder.

Bebbarna mår så bra så och har börjat intressera sig för varandra och första försöken till lek har jag sett.  Mycket försynta sådana men ändå så försöker man bita lite på varann. Sååå gulligt bara.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards