Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

AJ, sa jag.

Av Barbro - 3 juni 2010 09:00











En del går in i väggen själv gick jag in i fönstret.


Konstigt, näe inte så värst - när man är på jakt på en liten nisse.

Så här var det - fönstret stod upphakat för vädring utav bebbarnas doftproduktion under natten.




Lite närmare - bara lite,  så ska jag minsann ta dig!


  






Dom små änglarna är nu mycket självgående och vill utforska mer och mer av all omgivning, vilket jag inte tycker är så där nödvändigt.


Tomten är jättestor och en viss del är vildvuxen om vi säger som så.

Det kan ju finnas småkryp som inte är alldeles trevliga.





Härligt med ett uppfriskande gräl så här på morgonen.

  






Fast jag hade tur i oturen att fönstret inte gick till anfall lite länge ned för då hade det kunnat gå riktigt illa med tanke på glasögonen - nu är det bara en präktig bula i pannan.


Tur fönstet höll sa´mannen.

Vi kan väl säga att han inte har samlat ihop några pluspoäng idag.






ÄH, kom igen så drar vi - vi måste hålla kennelmamman igång.

  






Men dom små rumpenissarna är underbara och som sagt busiga och far fram som små  -  jaa, rumpenissar.






Men brorsan vad fasiken har du trampat i  ?????     Det luktar!!!!!!!!!

  






Ha en underbar dag.

Kram från hon som har bula i pannan.















 
 
Ingen bild

marie jacobsson

3 juni 2010 10:28

Ja nu är korgen bäddad o klar,en liten bäsk kommentar från mannen:o jag ska tro på att hon ska ligga där???vid SIDAN om din säng Ha HA Ha vi får väl se var din lilla prinsessa kommer att ligga???
Nu är det inte många dagar kvar.
Va fina bilder du har tagit hela tiden
MVH Marie

 
Ingen bild

Birgitta Wasserman

3 juni 2010 11:47

Härliga bilder. Det är inte så lätt att hålla ordning på sju stycken som springer åt olika håll. Hoppas bulan snart blir bättre, det gör ont att få en sån smäll.
Hälsningar Birgitta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards