Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Barbro - 6 juni 2010 10:15







 

 

Tack för att jag fått låna in denna underbara/levnadsglada/duktiga och framåt riesentjej med namn Wilma.

 

 

 

Wilma har sista lektionen med sina barn.  Hörde alldeles tydligt hur hon sa: att nu uppför ni er - tänk på att ni är små ambassadörer allesammans å´kom ihåg vaa jag sagt.

  


 

 

Det var tomt i köket i morse utan henne och det var inget dunk/dunk svans som hördes.

Tänkte bara låta den här bloggen få visa bilder på henne.

 

 

Wilma blir alldeles fnoskig av glädje när hon upptäcker att hela hennes familj har kommit - Vilken lycka!!!!


  





 

 

 

Efter kärleksöverfallet på matte Agneta så får sig Kjelle också sig en omgång  - det går väl inte att missa att Wilma verkligen älskar sin familj!!!

  



 

 

Även Robin blev ompussad men grabben är van med att hantera stora hundar så han stod pall men att lillhusse stod högt i kurs gick inte att missa.

 

Har man fått en riesen som vän så har man fått en vän för livet.

 

Trofastare hund än en riesen? - ja, jag är ju part i målet men jag sätter nog min peng på den samme.

 

 

  

 

Det gäller att stå stadigt när en överlycklig riesen bedyrer all sin gädje och kärlek.

  




 

Wilma hoppade utan betänkligheter in i bilen för resa hemåt - att hon nu ville resa hem med sin alldeles egna matte och husse - tänk det hade jag aldrig tvivlat på.

 

 

Även om det fanns små rumpenissar kvar så hade hon alldeles rätt i att nu kennelmorsan så får du fixa resten.

 

 

Kommer med mera info i nästa blogg om dom små grynen.

 

 

Kram till er alla.

 

Och en alldeles extrastor till Agneta och Kjelle och så massor av kramar o pussar till rumpenissemorsan Wilma.  

 

 

 

 




Ovido - Quiz & Flashcards