Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Barbro - 1 juni 2009 22:00

Prövar med att skriva lite om vad som hänt idag och hoppas på att det inte uppstår nåt tekniskt fel.

Det kommer en del bilder från våra små strövtåg.

Ett är så härligt där dom små nissarna springer och sätter sig på rad bakom varandra bredvid en sten - det ser ut som om dom tänker:  här hittar hon oss aldrig.

Lite kriga måste man också alltid hinna med och smaka på lite pinnar och mossa  - å lite sånt - mmm, viktigt måste också hinnas med.

Så en liten rumpenisses vardag består av många små viktiga saker - som att leka med föremål av olika slag att gå en dust mot nån uppstudsig pinne, trasa eller kanske bara brorsan som behöver ha sig en omgång.

Äta en massa god mat och så sova förstås.  Och bara ta det lite lugnt när matte sitter i en stol och slöar, ett och annat tjyvnyp kan man ju förstås råka ut för. Men på det hela taget så är det ett väldigt behändigt litet gäng gullepluttar.

Tänk vad det är roligt när nån skriver en kommentar - så skriv, så vet ni vad jag blir.

Nåväl

Ha det

Av Barbro - 1 juni 2009 07:58

Jag skrev ett långt inlägg i går kväll och berättade vad vi haft för oss under dagen. Och så var det serverfel på Blogga gratis!

Så det blir ett mycket kort inlägg nu med samma bilder som skulle ha varit igår.

Kan väl säga att vi har gått vår lilla morgonrunda och dom små änglarna är så duktiga för dom vill ju göra både nr 1 och 2 ute.

Men nu sover dom sin skönhetssömn och jag,

 ja, jag  ska dricka mitt morgonkaffe och läsa tidningen.


Ha en skön dag.

Ovido - Quiz & Flashcards