Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Barbro - 9 juni 2011 08:44



Detta är ingen vanlig blogg men känner att jag måste skriva av mig lite för jag tycker det som hänt är så vidrigt.

Det handlar alltså om en man som nu är under utredning för misshandel av djur (tidelag)  det har figurerat en del anonyma utskick där han har namngivits.


 Personen ifråga har anmälts tidigare för att ha sex med hund  men inget har kunnat bevisas. Bland annat så fanns han med i en stor härva som avslöjades i Dalarna för nåt år sen.

Polisutredningen började med en anmälan utav förtal av dom som slog larm men tack och lov så har det kommit fram saker så man kan utreda det som hänt.


Uch - jag mår så illa och till saken hör att han har/haft 2 riesenpojkar från en kennel som numera inte föder upp rasen. Han har dessutom passat andras hundar.

Det finns inget försvar för dom som ger sig på barn, gamla och djur det är bara så Helsjukt!!

 

Hur F-n kan man???

 

Ni som köpt hund här vet att jag ställer en del närgångna frågor och vill träffas för som jag säger - ni ska tycka om mig och mina hundar och jag ska få ett förtroende för er som får ta hand om mina små älsklingsvalpar.


 Det är frustrerande när man lämnar ifrån sig en valp för man vet att livet blir inte alltid som man tänkt sig  -  inte för nån.

 

När man sålt en valp så har man.

Man har ingen som helst rätt till något som uppfödare men man hoppas ju på att man uppnått en goo kontakt så man får veta vad som händer under valpens/hundens fortsatta liv.


Mina läger t.ex är ju också till för att ge er mina vänner ett större kontaktnät, tipsa om AfRS och riesen LO:n som finns runt om i landet. Tycker man att jag är en bitch i vissa fall så kan det finnas en förklaring till detta.


1.  Jag tänker på valpens/hundens bästa.

2.  Åså vill jag att det ska bli bra för hela familjen.


VARFÖR?????   Även denne man har ju en gång varit ett oskyldigt barn.


Slutar med:    Var rädda om er och varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards