Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Barbro - 31 augusti 2010 19:45



 

 

 

Det är nu ganska exakt 3 år sedan jag hade min sista wheatenkull, tråkigt nog.

 

 

Som många av er vet, så strular hemsidan, mycket beroende på att programmet den skapades i för många år sedan idag är alldeles stenålders.

 

 

Wheatensidan försvann i tusen "bitar" och går inte att återuppliva.

 

 

Men jag älskar wheaten och gläds med er som har era små godingar härifrån.

 

 

 

Här är en alldeles underbar sådan!!   Tilda var namnet

 

 

 

Till min stora glädje får jag fortfarande små rapporter från glada wheatenägare och visst suger det ordentligt efter en sådan liten vän.

 

 

 

Ser ni att jag är snygg!!!!

  

 

 

 

   Den här skönheten bor på Gotland och ställdes nu i helgen Visby SKK och hamnade precis utanför "pallen" men i mina ögon så är hon en stjärna.

 

 

Tanken var väl den att hon skulle blivit mamma här på kenneln men så blev det nu inte.

 

 

 

Hörrö domarn - ser du inte att jag är vackrast??

  

 

 

 

Tack Ros-Marie och Per för att ni tagit så väl hand om den lilla goding.

 

 

 

Hörrö, du gammelmorsan  -   du ser väl i alla fall att jag är bäst??

  

 

 

Jag vet att  Tilda har ett alldeles fantastiskt liv i Visby.

 

 

Samt att ni har en mycket bra lydnad på henne så hon kan vara mycket lös på sina promenader.

 

 

Tack min vänner för bilderna - och stor puss till Tilda.

 

Ha det gott alla  

 

Ovido - Quiz & Flashcards