Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Väntan

Av Barbro - 28 mars 2010 17:13

Det känns som det vore en hel evighet sen jag sist skrev nåt här i bloggen men det är ju faktiskt bara en vecka sen.  


Men mycket har hänt - bland annat så har Yakira/Wilma flyttat in och gjort sig hemmastadd.

Vildas Biabädd är bra att ha likaså några ben som Vilda ratat.  


Valplådan är skurad och redo för att tas i bruk men än får hon knipa den lilla Stockholmsängeln - det är 2 veckor kvar men magen växer och e´såå fin så - måste vaa fina rumpenisar i den kaggen.  


   

Wilma som nästan helt obegagnad.


Försökte ta några kort men dom blev inget bra så ni får hålla tillgodo med några nostalgibilder från när Wilma var liten och precis hade flyttat hem till Agneta och Kjelle. Tack snälla ni för att ni tagit så fint hand om den lilla godingen.


Brukar säga att riesen är som vin: dom blir bara bättre med åren.  


Eller?


Sååå sööööööt

  

 
 
Marianne

Marianne

28 mars 2010 19:49

Åh, tiden går långsamt när man väntar....

LYCKA TILL nu inför valpning och allt! Skall bli superintressant att se vad det blir efter fina Wilma :-)

/kram kram

http://winniehurst.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards