Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Läger med början 13 maj.

Av Barbro - 17 februari 2010 14:30

Så mycket roliga saker det finns i livet. Ett av dom är hund och goda vänner  och dit räknar jag er mina kära valpköpare.

Det blir läger Kristi Flygare som jag skrev i gästboken men inte på Kosta utan på Torsås BK men där har vi ju varit tidigare och haft det såå himla trevligt så det blir lite att uppleva gamla minnen. Ni som var med på den tiden minns väl Håkans keps  

Fick bilder av KG men dom var från Kopparbo men här kommer en av dom.

Dom flesta bilderna är från våra spontana kvällssamlingar. Måste bara säga att väldigt högt upp på min önskelista står en ny kamera. Min kamera är nästan alltid med ut i skogen  - men tror ni att det blir några bilder tagna. Så nästa läger så.   Och alla är ju så aktiva på alla läger - inga soffliggare där inte.

För er som inte har husvagn finns möjligheter att hyra stuga på campingen i Bergkvara eller rum på vandrarhemmet.


VILL HA LÄGER NU    fast måste väl erkänna att det är mysigare i maj.

Vet att en del av er inte kan komma men ni ska få en ny chans i augusti den 7-8.

Och då hoppas vi även på att  Wilmas valpar kommer - hur var det vi sa? Bindande i köpeavtalet.  


Såg att Ärade Ceasar med familj kommer - så nu är det upp till bevis Pernilla och det visste vi ju att ni fixar en riesenpojke. Nåt annat alternativ finns inte.  

Överste Riss med familj  kommer och även lite gamlingar  Ni får så gärna skriva i gästboken eller maila mig så vi kan börja planera lite.


Träna hund - ska vi. Och dela med oss av tips och idee´r och så det mysigaste, när våra rumpenissar fått sitt så ska vi grilla och bara umgås.  


Nåväl, det kommer att komma mera om läger i bloggen - vårlägret är ju en av årets absolut viktigaste händelser.


Sen kommer Afrs läger i Kopparbo och jag avslutar med en sista bild därifrån.  


  

 
 
Pernilla Lindell

Pernilla Lindell

18 februari 2010 10:35

Hej!
Så snabb du var där. Men vi är inte helt säkra om vi kan komma men vi skall försöka. Ser framemot lite information om hur o var man bor etc :o)
När det gäller träningen så är det för egen skull vi gör det. Först för överlevnad och nu för att det är roligt :o)
Kram kram

http://www.byggcenter.info

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards