Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Barbro - 27 maj 2009 17:10

Idag är det bara bilder på pojken som har lite vitt på bröstet och imorgon så blir det på en av de andra rumpenissarna. Fy sjutton vad det blåser ute och jag har anmält mig och Vilda till vår prövapå/månadstävling på klubben. Tänkte jag skulle ha tränat lite innan men tror ni?

Tanken var den att jag skulle försöka få ett LP i klass 1 - innan start i lägre. Men nu är det ju inte henne det ska handla om här i bloggen.

Kan väl bara säga att det inte hänt så mycket sen igår men dom små nissarna börjar bli väldigt rörliga. Men är ovanligt uppmärksamma när jag kallar på dom - kan det ha varit nåt i luften hemma hos mamma Thea?

Jag överdriver inte när jag säger att dom är alldeles ljuvliga och pussvänliga.


Den lille Översten är på språng på dom översta korten.


Det näst längst ned far han upp på en sten och upptäcker att det var ganska högt ned i nästa sekund så kastar han sig rakt ut och jag höll på att få en liten ängel rakt in i kameran.


Längst ned gömmer han sig i blåbärsriset och det sista kortet gick inte att ta med för det går inte att se vad som är ett rumpetroll och vad som är blåbärsris. ( det kunde inte syskonen se heller när dom kom farande) Så det blev en liten överraskning när han poppade upp.


Ha det gott

Ovido - Quiz & Flashcards