Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Barbro - 15 maj 2009 15:37

I morgon och på söndag så kommer det besök till rumpenissarna.

Så spännande.

Vi är som vanligt ute ett par gånger om da´n men än så länge är dom för små för några promenader. Men nr 2 är det i alla fall ett par som lyckats pricka in och göra ute.

Och snart så blir det små spännande upptäckarpromenader i riktning mot stora skogen och alla äventyr som väntar där.

En härlig och rolig tid kommer även för dom här små gullegrynen.


Som vanligt har jag försökt att fånga lite av bebbarnas vardag med kameran.


Den tröjan e´min och bara min.

Tjaa, så såg den lille rumpnissen ut att tänka när han fick tag i min tröjärm och att släppa det bytet, den tanken fanns inte i hans hjärna.


Även Tinge-Ling var på stridshumör så när en av hennes stora bröder var dum så fick han ordentligt på moppe. Bara för att man är minst så ska ingen tro att man får göra hur som helst. ÅÅÅÅh det har hon ju rätt i.


Dom är ju bara så goa och dom blir pussade på kan jag lova.


Ha det

Ovido - Quiz & Flashcards