Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

6 veckor

Av Barbro - 21 mars 2010 10:09

  

Yakira eller Wilma som hon kallas för i vardagslag - den lilla godingen.


Ibland går tiden väldigt sakta och ibland så rusar den iväg. Beror kanske på vem man frågar - det har nu gått 6 veckor sen Wilmas och Zots kärlekssemester.

Det kommer ett bildbevis längst ned -  men Wilma har ju hela tiden hävdat att hon har små rumpenissar i magen men hur många - ja, det är det bara Wilma som vet.  


Ibland har man trott att det skulle vaa ett helt gäng och så har det bara blivit 3-4 stycken och andra gånger så har man knappt trott att det skulle bli nåt och så har det kommit ett helt gäng.

Ja, ja - det viktigaste är väl att allt går bra och dom små änglarna är friska och välmående.  


Men himla spännande är det.


Å´tänk våren är på väg - i alla fall om man ska tro talgoxarna - dom har fått vårkänslor.


Snart mina vänner är det dags för Kristi - flygarelägret och vi får uppleva gamla minnen genom att ha det på Torsås BK.   


Tänk, jag blev inte ett dugg ledsen när jag fick reda på att rallylydnadstävlingen hade blivit flyttad  Utan vi får ha klubben för oss själva och slipper stressa med att få bort husvagnarna å´städa klubbstugan på söndagen.


Så roligt att så många vill komma och ni som inte kan får en ny chans helgen den 7/8 augusti och då hoppas vi på att många av Wilmas/Zotens bebbar är med oss.


Det strular här på bloggen så det kommer mera en annan dag.


Kortet här längst ned är alltså på Wilma alldeles nyfixad - så allt ska va klart för den stora händelsen om 3 veckor.   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro - 10 september 2011 18:34

     Det var verkligen några alldeles fantastiska dagar på Böda  och som vanligt hade vi det väldigt mysigt. På torsdagskvällen bjöd Lena på svenska kräftor med tillbehör, jag lovar dom var såå goda så. Sen gör det väl inte saken sämre att jag f...

Av Barbro - 10 september 2011 14:32

  Här kommer lite bilder från Kantbergarnas höstläger och fotograf är en vän till Birgitta med namn Bengt. Tusen tack för dom fina bilderna och den här gången kunde jag med gott samvete lämna kvar kameran i bilen.   Birgitta och Zammie - ful...

Av Barbro - 22 augusti 2011 10:25

    I torsdags så var det dags för en liten återträff med Pia och Ester, Fia och Inga-Lill, Håkan och Lilli samt jag med mamma Vilda och syrran Vinnah alias lilla fisen eller lilla dampen om husse får bestämma  . Lite senare dök även Lena med ...

Av Barbro - 19 augusti 2011 14:11

  En av mina favoritutställningar är Ronneby SKK inte bara för att det brukar flyta på bra utan det är också en otroligt vacker plats.   Men vi ska inte gå händelserna i förväg. Det bestämdes redan på mitt läger i Kosta att vi skulle försöka s...

Av Barbro - 16 augusti 2011 10:22

  Sommar är alldeles fantastiskt men den går såå himla fort så man hinner inte med i svängarna. Vill så gärna visa er andra som har sina nissar härifrån vad som händer och sker för jag vet att ni vill veta. Här kommer lite kort och lite uppdater...

Ovido - Quiz & Flashcards